Isnin, Mei 09, 2016

Jawapan Jom Cuba Nasib - DIY Apa?


Assalamu'alaikum,
Sedar tak sedar hari ini dah 9 Mei. Kita dah lalui hampir 1/3 bulan Mei. Alhamdulillah, saya boleh tarik nafas lega sekejap sebab kebanyakan kerja-kerja saya dah siap. Sambutan hari lahir Cekebon dan Dhila pun dah selesai. Details berkenaan ini saya cerita lain kali ye. Cuma tinggal beberapa tuntutan tugas yang perlu dilangsaikan selewat-lewatnya hujung minggu ni.

So, I'll be away. Buat kesekian kalinya. Saya mengejar deadline jadi tak boleh curi masa intai blog. Sementara saya tiada, seperti biasa buat macam tower sendiri. Entri-entri yang bakal menyusul (jika ada), semuanya scheduled & auto-published.

Ok, back to the topic. Hujung bulan lepas saya suka-suka minta kalian teka apa yang saya nak buat dengan barang-barang di bawah ini. Boleh baca entrinya di sini.



Jawapannya ialah,...


.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....





3-tier Dessert Stand

Macam cake stand yang lain juga cuma yang istimewanya dessert stand saya ni ada lampu. Lip lap lip lap lagi! Indah berseri bercahayalah meja hidangan kita :) Saya malas nak upload video di sini. Jadi, kalau nak tengok, intai kat IG ye.
...dan pemenangnya ialah:

Yana The Kehalusan Kelembutan

Yana jawab 'nak buat tingkat-tingkat untuk kek',...kira boleh terimalah. Dah dekat dah tu. Saya banyak hutang hadiah dengan adik yang seorang ni. Dengan yang lain pun. Insya-Allah, selepas selesai kerja-kerja saya, saya uruskan penghantaran hadiah dan souvenirs ye. 

Tahniah, Yana! Terima kasih juga kepada teman-teman lain yang sudi meneka.

 

34 ulasan:

  1. wah...sangat bagus tu, tak terfikir lak akak

    BalasPadam
  2. sangat comel....bestnya..tahniah Yana..

    BalasPadam
  3. tahniah Yana The Kehalusan Kelembutan

    BalasPadam
  4. apa ni..terlepas.tapi confirm tak dapat jawabnya.imaginasi tak tinggi..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Imaginasi tu tak yah tinggi2 sangat pun Sal :)

      Padam
  5. Perhhhh hanya yang kreatif mengenali insan kreatip

    BalasPadam
  6. Tahniah Yana tahniah ...

    hebat lah awak ni ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah .. kak huda terima kasih ... hehe . tak adalah hebat mana

      Padam
    2. jawab ja tak perlu imaginasi hehe

      Padam
  7. Kak farah ... tempah satu ...

    keh keh keh ...

    terbaek lah akak ni

    BalasPadam
  8. Dah boleh jadi kek deco Semanis Fondant...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak naklah, takut kena marah dengan abang asmara ;)

      Padam
    2. silap sebut bahaya tu perkataan "fondant" hehehe

      Padam
  9. memang wana perah otak pikirkan jawapan..tapi tak dapat juga..tapi menariknya bila buat macam tu kan kak..bleh tiru nih nanti..praktikan..hihih ^_^

    BalasPadam
  10. salam kak, mula mula fikir macam tak logik sebab ada lampu

    BalasPadam
  11. Salam kak farah...wah dah macam nak buat cake....tahniah buat TKK

    BalasPadam
  12. memang la tak ter teka dek aida, farrah.
    langsung tak terpk benda alah tu :)
    ha ha ha...

    BalasPadam
  13. alaa...baru nk baca entri ni...kalau baca pun belum tentu leh jawab

    BalasPadam
  14. wahh..Yana TKK leh jawab almost tepat..cayalah..Tahniah Yana...dpt hadiah nanti share ngan sis JM tau ;p

    BalasPadam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.