728 x 90

Rabu, 23 September 2015

Wordless Wednesday - Fridge Magnet Pejam Sebelah Mata ;)


Fridge Magnets Using Washi Tapes

49 ulasan:

  1. menarik kak.. Buat sendiri pon bolehkan... :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye, Ikhwan. Ni akak buat sendiri guna lebihan magnet sheet dan washi tapes :)
      Boleh letak kat notice/reminder board.

      Padam
  2. Balasan
    1. Hensem kan,....ini kalau SS ada lebihan magnet sheet buat fridge magnet dulu2,....tepek je washi tapes. Potong ikut suka jiwa raga :)

      Padam
    2. haaaa sesuai ni Kak Farrah n SS suka buat benda2 macam ni =)

      Padam
  3. Balasan
    1. Yes,..daripada yang lebih2 magnet sheet tu dibuang, ada gak gunanya :)

      Padam
  4. Cantik dan comel fridge magnet :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nabihah pun boleh cuba buat. Cara ni paling simple :)

      Padam
  5. huihhhh...cantiknyeeeeee....mcm senang jer nk buat....hik hik hik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan macam senang, Sis D. Memang senang!

      Padam
  6. pejam sebelah mata je dah boleh siap..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yess,..pejam sebelah mata pun boleh buat! :)

      Padam
    2. orang pro lain laaaa Kak Sal.. cer kalo kita ? hehehe..

      Padam
  7. Pejam mata dah siap. Tingggg ! Mudah... Hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Heheh tapi tak leh pejam dua2 mata tau! Nanti lain pulak jadinya :)

      Padam
  8. Balasan
    1. Zumal pun boleh buat kalau berkenan :)

      Padam
  9. Semua fridge magnet farah comel-comel lah....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe thanks for your compliments, Diana :)

      Padam
  10. lol! Ini senang gila! Saya pun boleh cuba buat juga lepas ni :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yessss! Ini super duper senang! Haaa,..yg ni memang Farah boleh buat! :)

      Padam
    2. eheheh Farah.. buat extra sikit k.. akak yang sorang ni pemalas nk cuba..

      Padam
  11. kreatifnya farrah.. comel je hasilnya.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Fridge magnet ni senang je nak buat, Aiza. Nanti kita buat sama2 ye :)

      Padam
  12. Fridge memang biasa saya kena beli sebab kalau nak buat sendiri tak reti :(

    BalasPadam
  13. Pejam sebelah mata??? Terrornya. Hihihu

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak Farrah ko ni kreatif rose...kita yg celik 2 belah mata ni pun belum tentu jadi

      Padam
  14. Bila la ros nak berkreatif macam ni ...

    BalasPadam
  15. Rajin n kreatifnya lah farah ni... simple pulak yg ni.. tak terpikir pun... huhuhuhu

    BalasPadam
  16. Ala, kita pejam 2-2 mata x jadi pun...hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau pejam dua-dua mata baik tdo je cik mimie hehehe

      Padam
  17. Kak Farrah dah expert dah...tu yg pejam sebelah mata menjadi...hehehe...nanti pejam 2-2 belah mata pulak..hikhik

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha kita pakai mata 4 pun belom tentu menjadi..

      Padam
  18. wah senang dan mudah nih.. cantik dan menarik hasilnya..

    BalasPadam
  19. wow! pejam sebelah mata je dah dapat buat?

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau intan pejam 2 belah mata pun x de hal kan ehehe

      Padam
  20. saya baru je tambah koleksi my washi tape.. bought from kinokuniya.... nanti nak tambah lagi

    BalasPadam
  21. yuuuhuuu kakak.. bentuk tu nanti memanjang macam washi tape tu ke..
    ke boleh susun2 ?

    BalasPadam
  22. ni hasil FM pejam sebelah mata....kalau celik dua2 belah mata tu mesti lagi ohsem!

    BalasPadam
  23. guna washi tape? mesti kos murah je kan nak hasilkan FM ni...sweet

    BalasPadam
  24. Wahhhh benda baru kraf lagi kak farah harus dicuba ni

    BalasPadam
  25. cantiknya!
    kat rumah saya dulu penuh FM
    dapat dek dak aisy...semuanya arwah

    BalasPadam
  26. menarik !
    nanti share tutorial...

    BalasPadam
  27. Nak buat jugak la..tapi bahan belum ada.. kene beli ^^

    BalasPadam
  28. walaupon bg akk pejam mate
    ayu bukak dua2 mata pon xnmpk kejadiannye lg

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...