Sabtu, Mac 15, 2014

Novel RM5 Senaskhah

Hari ini saya dan keluarga pergi Mid Valley. Jalan-jalan, makan-makan. Singgahlah ke AEON Big (dulu Carrefour) nak shopping barang rumah sekali. Dekat satu aisle tu, ada clearance sale untuk books. Murah-murah! Sekitar RM5 dan RM10/piece. Niat asal saya ingat nak belek-belek je. Lagipun masih ada banyak novel berformat epub dalam i-pad yang belum saya baca. Nak berbelanja secara berhemahlah kononnya. Tapi,...


Hmmm,...inilah hasil tangkapan saya hari ini! Buat tambah koleksi buku kat rumah. Kebanyakan novel ditulis oleh author kegemaran saya - Julie Cohen, Carole Matthews & Sheila O' Flanagan. Tak payah tunggu Big Bad Box Sale atau Pesta Buku Antarabangsa ;) Alhamdulillah, rezeki saya hari ini dapat beli novel-novel di atas dengan harga RM5 senaskhah! Semua buku masih baru dan dalam keadaan yang baik. Berbaloi tak? Berbaloi-baloi!

2 ulasan:

  1. Aeon big memang suka buat promosi buku2 murah gila ni.. Tapi, buku2 english lah.. Housemate suka lah baca novel2 english ni.. dia pun ada rembat juga beberapa buku time tu.. Kami letak kat rak luar buku masing2, sapa2 leh baca.. Last2 xdak sapa baca buku org lain sebab xsama minat.. :D.. Dia rasa boring baca buku I, so am I.. Huhu

    BalasPadam
  2. Memang berbaloi-baloi.. Buku best dengan harga mampu milik..

    BalasPadam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.