Ahad, Mac 02, 2014

Kembalikan Lagi Senyumku - Melly Goeslaw (OST Heart2Heart)

Petang tadi balik jalan-jalan, sempat tonton cerita 'Heart2Heart' (filem tahun 2010) kat Pelangi. Citer cinta bebudak remaja. Tapi yang memancing perhatian saya - lagu OSTnya. Susunan muzik untuk cerita ini dihasilkan oleh Melly Goeslow & Anto Hoed. Tidak silap saya ada tiga buah lagu tetapi yang paling saya suka ialah  'Kembalikan Lagi Senyumku'.

Lirik 'Kembalikan Lagi Senyumku'

sekian lama mendung masih di sini
belum permisi tinggalkan pengap di dada
kecewanya hatiku hilangkan relung hati
hampir saja ku mati mati rasa padamu

kembalikan lagi senyumku yang manis seperti dulu
ku rasa kini aku tertahan
menahan luka yang amat dalam

kembalikan lagi senyumku aku tak betah begini
semenjak hati dan jiwa luka
ku kehilangan senyum

sekian lama mendung masih di sini
belum permisi tinggalkan pengap di dada

kembalikan lagi senyumku yang manis seperti dulu
ku rasa kini aku tertahan
menahan luka yang amat dalam

kembalikan lagi senyumku aku tak betah begini
semenjak hati dan jiwa luka
ku kehilangan senyumku oh oh

kembalikan lagi senyumku aku tak betah begini
semenjak hati dan jiwa luka
ku kehilangan senyum


DISCLAIMER: Lirik lagu di atas adalah hak cipta / hak milik pengarang, penggubah, artis dan label muzik yang berkenaan. Seluruh media - termasuk lirik, 'guitar chords' & klip video yang terdapat di blog ini hanyalah untuk keperluan promosi dan evaluasi. Sokong artis/penyanyi/kumpulan kegemaran anda dengan membeli CD/nada dering/'caller ringtone' agar mereka dapat terus berkarya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.