Jumaat, Mac 07, 2014

Bila Stoking Cari 'Soul Mate'

Projek DIY saya baru-baru ini.

Missing Socks Board

Inilah 'Missing Socks Board' yang saya buatkan untuk my one and only sis, Cekengah@Rena. Si Rena ni selalu je hilang pasangan stoking dia setiap kali lepas buat laundry. Kalau lengkap sepasang stoking dia, tu dah kira seribu rahmat dah tu. So, saya terfikir untuk hadiahkan adik comel bam bam saya ni dengan this board supaya dapatlah dia jejak semula stoking-stokingnya.

Saya cari 'cork board' yang kecil, hias dengan scrap papers, sticker fonts dan letak 4 penyangkut baju (thanks to Bott yang berusaha cari 4 penyepit baju paling decent dan cantik yang ada kat rumah) untuk dia gantung stokingnya yang hilang/tak jumpa pasangan. Cukuplah tu, kan? Takkan sekali hilang sampai empat pasang stoking ;) 

Hope you like this board, Rena! Really hope this will help to solve your 'tak-cukup-lagi-satu' socks problem.

Missing Socks Board ini sesuai untuk dijadikan hiasan bilik dobi, kan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.