Jumaat, Februari 14, 2014

'Prebirthday' Presents

Birthday saya bulan 2. So, bulan 2 memang special untuk saya, but a bit 'ngeri' untuk my family members and my bestfriend. Sebab apa? Sebabnya saya memang wajib akan mengada-ngada banyak minta itu ini daripada mereka. Kononnya hadiah untuk birthday la :) Pernah satu tahun tu, saya buat countdown sebulan awal. Siap sediakan bakul besar so family saya boleh letak hadiah-hadiah untuk saya dalam bakul. Melampau kan? Saya ingat lagi, ibu setiap kali habis sekolah (masa tu ibu masih lagi megajar), akan singgah 'bookshop' sekolah untuk beli 'present' saya. Angah pula, mulalah cari apa sahaja barang yang dia ada untuk penuhkan bakul hadiah hari lahir saya. So sweetttt kan?!

Tahun ni, sebab dah sedar diri dah tua. Kuranglah sikit mengada-ngada tu. Hehehe tapi sebab dah terbiasa dengan perangai 'terkutuk' saya,...Ibu, Cekengah & Bott dah bagi hadiah! Kira hadiah pra hari lahir (if this even exists).

Tattadaaaaaa!
Barang kraf from Bott, mug utk kopi saya & Ferrero Rocher from Cekengah & Cekebon kasi 'duit jajan'.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.