Sabtu, Februari 15, 2014

Dah beli Capo!!!


Hehehe saya terlalu excited! Dapat juga saya beli 'capo' as aksesori untuk 'Si Kapok' saya. Selama ni memang nak beli tapi asyik tertunda je. Banyak kerjalah, tak lalu kedai muzik la...Last week masa pergi AEON Rawang, ada kedai muzik. Tak tunggu lama dah. Terus heret Bott masuk kedai tu dan inilah 'capo' yang saya hadiahkan untuk diri sendiri!


Lepas ni makin mudahlah saya nak main lagu-lagu baru :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.