728 x 90

Isnin, 30 September 2013

Terbeli lagi....

Dulu, setiap kali masuk kedai buku POPULAR atau kedai buku lain, saya akan pasang tekad tak mahu beli alat tulis yang tidak diperlukan. Saya ni ada habit suka beli pen especially pen warna-warni and 'sticky notes' yang comel-comel. They are so irresistible!

Then, bila dah mula minat dengan papercraft, terjebak dengan scrapbooking dan cardmaking, saya dapat pula penyakit suka beli barang-barang kraf. Kertas, embelishments, buttons dan ...(malas + segan nak cerita).

So, last weekwend, semasa Bott ajak saya pergi POPULAR sebab dia nak beli buku, saya dengan penuh keazaman pasang niat - Tak mahu beli apa-apa! Kita 'window shopping' je.

Hmmm,...


Aishhhh, terbeli jugak! Nak buat camner?

2 ulasan:

  1. term "terbeli " pon dah berjangkit pada yana, pi kedai buku terbeli buku, pi diy terbeli barang kraf canner?

    BalasPadam
  2. yanag penting happy sebab harganya tak mahai !

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...